Kleine hotelsWeer vandaag10°7°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lindeth Fell Country House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lindeth Fell Country House in het Nederlands

Schitterende tuin en ligging

Rinus
24-6-2013

Het hotel is prachtig gelegen tegen een helling in een villawijk buiten Windermere, het wordt omgeven door een uitgestrekte schitterende tuin die vooral tijdens de bloei van de rhododendrons in mei/juni een lust voor het oog is.

De kamers zijn erg luxe en hebben een prachtig uitzicht op de tuin en het meer in de verte.

Ook vanuit het restaurant en het terras heeft men een prachtig uitzicht op tuin en meer.

De service staat hoog in het vaandel, er is voldoende parkeergelegenheid, het hotel is een echte aanrader vooral als met op rust en een mooie omgeving is gesteld.

Gereisd met partner in juni 2013

Goed hotel net buiten Windemere

peter
9-7-2010

Het hotel is niet groot en ligt in het midden van een grote tuin. Toen het rookverbod nog niet van kracht was, waren er twee ontvangstkamers. Een wel en en niet rookgedeelte. De kamers zijn netjes, maar niet groot. Uitzicht op het meer. Wel had ik de indruk dat het bed wat aan de korte kant was. Dineren is er een lust. Zelden in dit soort hotels zo'n geweldige keuken meegemaakt. Wat op de website staat is niet overdreven.

Gereisd met partner in april 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindeth Fell Country House in Windermere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindeth Fell Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.