Pension

1 review over Pension Kays Cottage in het Nederlands

Verwenadres!

kroonenco_1
17-8-2014

Zeer gastvrij en keurig adres om te verblijven in Windermere. De gastvrouw doet er alles aan om het naar je zin te maken en de kamers zijn van alle gemakken voorzien. Waterkoker, thermoskan melk, fohn, tv en de dikste handdoeken die ik ooit heb gehad! Ligging vlak om de hoek van het centrum waar alle winkes en barretjes zijn. Openbaar vervoer en parkeerplekken aan de overkant.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kays Cottage in Windermere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kays Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.