Hotel Hydro

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hydro voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hydro in het Nederlands

Slecht hotel

Alfred Schollaart
8-6-2012

Het Hydro hotel in Bowes on Windermere, waar touroperator u onderbrengt bij de reis Wales en Lake District, is een haveloos hotel. Slecht onderhouden. Muffige kamers. Ongeinteresseerde en slordige bediening en matig eten.

We hebben ons echt aan verschillende dingen geergerd.

Gereisd met vrienden in juni 2012
2008

heerlijk rustig hotel, goede bediening, lekker eten mooi uitzicht .wandelgelegenheid in de mooie bossen achter het hotel vooral 'savonds mooie zonsondegang over het meer fijne herinneringen komen boven als ik er aan terugdenk

Gereisd alleenreizend in mei 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hydro in Windermere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hydro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.