Windermere

Reviews over Windermere

Verwenadres!

kroonenco_1,
    17-8-2014

Zeer gastvrij en keurig adres om te verblijven in Windermere.

De gastvrouw doet er alles aan om het naar je zin te maken en de kamers zijn van alle gemakken voorzien. Waterkoker, thermoskan melk, fohn, tv en de dikste handdoeken die ik ooit heb gehad!

Ligging vlak om de hoek van het centrum waar alle winkes en barretjes zijn.

Openbaar vervoer en parkeerplekken aan de overkant.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Een leuk park

Irma,
    11-9-2013

Ons navigatiesysteem gaf 189 km aan. Een grote nieuwe caravan, voor 2-4 pers. met compleet ingerichte keuken ,alleen niet een echt koffiezetapparaat. De bedden zijn wel hard.

Het park ligt aan het meer, en in de buurt van leuke dorpjes. Op 1 km een benzinestation met supermarktje. Het park heeft een klein winkeltje, zwembad met sauna en fitnessruimte, die de hele dag open zijn. Alleen bij het zwembad geen zitgelegenheden. 2 restaurants, 1 met van alles, pizza, tosti patat,hamburgers etc.En ook kan je eten afhalen. Het andere restaurant is met menu.

Er waren veel honden aanwezig in het park, maar geen last van gehad.

Gereisd met partner in september 2013

Schitterende tuin en ligging

Rinus,
    24-6-2013

Het hotel is prachtig gelegen tegen een helling in een villawijk buiten Windermere, het wordt omgeven door een uitgestrekte schitterende tuin die vooral tijdens de bloei van de rhododendrons in mei/juni een lust voor het oog is.

De kamers zijn erg luxe en hebben een prachtig uitzicht op de tuin en het meer in de verte.

Ook vanuit het restaurant en het terras heeft men een prachtig uitzicht op tuin en meer.

De service staat hoog in het vaandel, er is voldoende parkeergelegenheid, het hotel is een echte aanrader vooral als met op rust en een mooie omgeving is gesteld.

Gereisd met partner in juni 2013

Zeer de moeite waard alternatief

E. Langereis,
    25-9-2012

Wie direct aan het Windermere in het Lake District wil camperen moet hier niet zijn, de camping ligt aan een zeer steile (!) bergweg in de heuvels op een prachtige locatie. Stapelstenen hekjes, schapen, wild en roofvogels zien is verzekerd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, uitstekend geschikt voor gezinnen met jonge tieners die nog niet aan de disco toe zijn.

Een beekje loopt dwars door het terrein en er zijn aparte velden voor campers / caravans en tenten (probeer die daar eens op een echt geheel recht stukje grond te zetten!). Er zijn de primaire levensmiddelen verkrijgbaar, er is een zeer redelijk restaurant met wifi, breakfast, lunch en diner. Uit de omtrek komen de locals er heen om te eten.

Een bezoek aan en een bootje huren in de touristische stad Bowness is zeker de moeite meer dan waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

RUST

Joost,
    24-7-2011

Onvoorstelbaar hoe het personeel in staat is om zo perfect met zoveel verschillende mensen en culturen om te gaan. Japanners, Russen, Chinezen, Amerikanen en een groep uit Zuid Afrika. Allemaal op tijd en snel hun kamer, daarna ook weer zonder enig probleem iedereen een smakelijk diner voor de neus zetten en ook nog zorgen voor allerlei andere oplossingen. Voor touringcars is er een parkeerplaats met was mogelijkheid, alleen de toegang mag iets ruimer, met een grote touringcar is het erg krap draaien.

Gereisd met vrienden in juli 2011
Windermere scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews