Reviews over Newby Bridge

Super!

André,
    12-9-2018

Wij reisden met 3 personen, waaronder iemand van 80 jaar die wat moeilijker ter been is. We hebben dit park vooral uitgekozen omdat het centraal gelegen is in het gebied wat we wilden bekijken, want we zouden toch veel met de auto rondrijden. Het park is druk bezig om diverse stacaravans te vervangen, waardoor wij de eerste gasten waren van een gloednieuwe 4 persoonscaravan. De caravan beviel ons prima, al vonden wij de douche wel wat aan de krappe kant. Het park ligt tussen het meer en aan een drukke doorgaande weg. Wij stonden helemaal bovenaan het park, dus vlakbij de weg maar hebben we absoluut geen geluidsoverlast ondervonden omdat er nog een stukje bos tussen het park en de weg ligt. De helling is wel vrij steil. De omgeving is erg bosachtig. Er is geen camp-winkeltje, maar bij de benzinepomp een paar km verderop met een kleine supermarkt. Voor ons was Avon Wood een goede uitvalsbasis om rond te reizen door het mooie landschap.

Echt super!

Jaap van der Ent,
    3-10-2013

Wij waren afgelopen juli op Avonwood en hadden de "Rydal Retreat" inclusief hottub.

In 1 woord: Geweldig!! Alles was nieuw, schoon en mooi.

Kleinschalig vakantiepark aan Lake Windermere in het prachtige Lake District. Het vakantiepark is alleen toegankelijk voor volwassenen.

super Hotel

George,
    9-9-2009

een (voor engelse begrippen) prachtig hotel

super mooie ligging en zeer ruime kamers.

ook het eten is zeer goed (en neem altijd

het engelse ontbijt!)

Sfeervol hotel, ligging aan rivier in het dorp

Martine Knip,
    25-7-2009

Begin juli 2009 hier gelogeerd, mooie ruime kamers, bedden zijn goed en het eten is, zeker voor Engelse begrippen erg goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. In een woord, we hebben genoten en gaan er vast nog eens heen.

Newby Bridge scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews