Hotel Victoria Park

4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria Park voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Victoria Park in het Nederlands

nooit meer vies en dramatisch onbijt

dhr muller
27-1-2016

Ga niet, schimmel op de kamer en alles is vies. Hotel verkeerd in vervallen staat geen onderhoud en wordt nauwelijks schoon gemaakt.

Gereisd met vrienden in januari 2016

hotel was niet schoon

Lienke Egging
9-2-2012

douches waren 's morgens koud, ontbijt bestond uit 2 sneetjes toast met een gebakken ei, fruit en melk/sinaasappelsap werd nauwelijks aangevuld, verbouwing was nog niet klaar. schoonmaak matig: prullenbakken werden niet elke dag geleegd, douchecabine was niet schoon

Gereisd met partner in september 2011
2008

Korte stops

Rob Theunissen
23-7-2008

Prima hotel om even 1 tot 2 nachten in te verblijven. De driepersoonskamer is prima in orde, zeer proper en ruim. Het is geen hotel om lang in te verblijven want er is geen entertainment en zelfs geen tv of bar. De service is fantastisch, de hoteleigenaar heeft in zijn jeugd in Nederland gestudeerd en praat nog steeds wat Nederlands. Het centrum is erg goed bereikbaar, het ligt namelijk op de grote weg die het centrum in gaat, mocht het toch te ver lopen zijn, dan is de busstop direct voor het hotel op de hoofdweg.

Verwacht geen 5sterren hotel, maar voor een paar nachten prima te doen.

Gereisd familie in mei 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria Park voor je op een rij gezet:

• Adres4 Park Crescent, Victoria Park M14 5RE
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Park in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.