Hotel Travelodge Manchester Central

Hotel Travelodge Manchester Central

6.5Voldoende

Engeland, North West, Manchester

Op vakantie geweest naar Travelodge Manchester Central?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Manchester Central voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Travelodge Manchester Central

• 8mirjam19-11-2010

leuke alternatief voor jeugdherberg/hostel .

Dicht keer rechtstreeks via Travelodge site geboekt. Er was leuke aanbieding als je ruim van te voren boekte. Ik had familie kamer geboekt(al waren we maar met ze 2e). Er was extra (slaap) bank bij. Je kreeg kamer voor 29 pond.Zonder ontbijt. die je bij kon bestellen. Verder was de kamer basic. Bed, bad, zonder zeep.Wel handdoeken. En er was een thee koker! (leven Engeland). Badkamer was redelijk schoon. Ik vond alleen dat ze de badkamers tegels wel eens mogen schoonmaken. Er zat schimmel op. Tot slot lag hotel redelijk dichtbij de winkels. Uitzicht vond ik wat minder. Hoe dan ook dit hotel is prima voor butged reisje. Meestal kan je voor die prijs alleen in Engeland hostel of jeugdherberg vinden. En dan deel je de kamer met 6 anderen mensen!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Hotel Travelodge Manchester Central info