Hotel Travelodge Manchester Ancoats

HotelWeer vandaag23°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Manchester Ancoats voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Travelodge Manchester Ancoats in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Prima accomodatie en lokatie

Jan52
12-3-2009

Een prima accomodatie voor een paar dagen Manchester. Aan de rand van het centrum gelegen. Na 5 min. lopen sta je op Piccadilly Gardens.

Alle kamers hebben een 2-persoonsbed. Daarnaast zijn er familiekamers met een bedbank (slaapgelegenheid voor 1 persoon) met 1 persoons onderschuifbed.

Kamers verschillen van grootte.

Kamers aan straatzijde hebben ondanks dubbel glas last van straatlawaai (hotel ligt aan drukke doorgaande weg). Vraag een kamer aan de rustige zijde!.

Het is een low budget hotel. Dat merk je met name aan het ontbreken van zeep / doucheschuim en telefoon. Wel een LCD tv overigens.

Elektrische radiator kan in koude jaargetijde wel eens een te kleine capaciteit hebben om kamer behaaglijk warm te krijgen.

Gelet op de prijs v.a. GBP 29 (ruim vantevoren boeken; annuleren niet mogelijk) een prima keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Manchester Ancoats in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Manchester Ancoats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Manchester Ancoats scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.