Hotel Thistle Manchester

Hotel Thistle Manchester
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Thistle Manchester voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Thistle Manchester in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Goed hotel!

Robin
19-10-2014

Goed hotel, supergoede ligging midden in het centrum van Manchester. Vlakbij Piccadilly station voor trein naar vliegveld/Liverpool oid. Kamers zijn netjes, goede ontvangst. Niks mis me dus! Zwembad stelt overigens weinig voor, erg klein, maar miste wij niks aan.

Uitstekend hotel

MM
16-2-2014

Prima hotel voor een bezoek aan Manchester. Kamer was voor de rest klein, maar prima. Heerlijke douche. Ontbijt is uitstekend verzorgd. Personeel zeer aardig. Personeel bijzonder vriendelijk.

zeer centraal hotel

oshin
3-8-2012

thotel ligt lekker dicht bij station en centrum, ontbijt is niet nodig in hotel, genoeg gelegenheid in de omgeving voor een fractie van de prijs...badkamer was goed, met een douche die heerlijk was!! bed ook goed, de lampen moest je niet aanraken, dan vielen ze uitelkaar...beetje duur voor wat je krijgt...

2004

hotel ligt centraal, dichtbij Picadilly station. Overigens is Manchester leuke stad, mooie winkels, rondleiding ManUtd aan te bevelen. Engels ontbijt in hotel was wat minder, kamers ook redelijk oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Manchester in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Manchester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle Manchester scoort een 7.7 uit 10 op basis van 6 reviews.