Hotel Park Inn Victoria

HotelWeer vandaag23°11°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Victoria voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Park Inn Victoria in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prachtig

Beau
19-8-2017

Samen als verassingsreis naar dit hotel gegaan.

Dichtbij centrum 10 min lopen. Lang de arena en victoria station. Vliegveld goed te doen met openbaarvervoer. Er rijden gratis bussen in manchester

Hotel ziet er prachtig en proper uit. Niks op aan te merken. Van alle wensen voorzien. Zwembad aanwezig met gratis handdoeken Service. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt van alles voorzien

Verkeersgunstige ligging, vriendelijk hotel, altijd goed voor een stedentrip, rechtvaardige prijzen, een beetje storend: het venster -wegens de airco? - kan niet open.

Hotel is echt goed gelegen, in 5 minuten is men bij het Printworks (restaurant en bars) en Arndale Center (winkelcentrum). Het enige wat te klagen valt, is dat het personeel niet zo nou kijkt op de zuiverheid bij het afruimen van de bar en het ontbijt.

Park Inn in Manchester.

6-4-2013

Voor een korte stedentrip een goed hotel. je bent snel in het centrum en bij de tramhalte. modern hotel met alle faciliteiten die je voor een korte stedentrip nodig hebt.

Het Park Inn Victoria is geschikt voor een stedentrip naar Manchester, - voor zover is de prijs goed. Qua standaard lijkt het hotel meer op een Holiday Inn Express hotel. Een prijsvergelijking is aanbevolen. Het hotel is nieuw en er is niets om over te klagen. Het zwembad is vrij groot en werd tijdens ons verblijf - gelukkig - weinig bezocht. De stof op de ligstoelen zou iets beter mogen zijn. Het ontbijtbuffet is goed, maar een beetje meer variatie zou geen kwaad kunnen. Slecht roerei zou toch niet mogen in een viersterrenhotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Victoria in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Victoria scoort een 8.31 uit 10 op basis van 5 reviews.