Appartement My Places Luxury Serviced

AppartementWeer vandaag23°16°

We hebben een aantal aanbieders voor My Places Luxury Serviced voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement My Places Luxury Serviced

Perfect city centre location, beautiful apartment

Brian Wellington
10-9-2011

I stayed in this serviced apartment with my family. We loved the location. We were left welcome pack (biscuits, chocolate etc.) The apartment was nice and clean. We will defenitely stay there again.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement My Places Luxury Serviced in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement My Places Luxury Serviced zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement My Places Luxury Serviced scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.