Hotel Marriott Worsley Park & Country Club

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Worsley Park & Country Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marriott Worsley Park & Country Club in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Dit hotel ligt prachtig op de golfbaan

Isolde
28-7-2013

De ligging van dit mooie hotel is echt heel goed, de kamers zijn heel mooi. Ontbijt is aardig, eten is de diverse bars is heel goed. De service van het personeel is prima. Ik was tandenborstel vergeten en tevens een wereldstekker en kon beiden krijgen bij de receptie. In de omgeving kun je goed wandelen.

Onder de maat, Marriott

J Gielen
16-5-2010

Hotel 15 min van vliegveld Manchester verwijderd met auto. Golfers en veel zakenmensen.Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers goed, badkamer was schoon maar vloer niets aan gedaan, nog haren op vloer. Ontbijt ging wel ,maar vergelijk dit niet met een 4 sterren hotel in b.v. nederland. Avondeten was vies, kan het niet anders omschrijven. Als ik dan bekijk dat wij een Marriott hotel hadden die een naam hebben, om hoog te houden, dan zou ik zeggen,eigenaren ga eens rond kijken , want voor die prijs verwacht je toch veel meer kwaliteit. Voor ons dus zeker geen Marriott meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Worsley Park & Country Club in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Worsley Park & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marriott Worsley Park & Country Club scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.