Hotel Ibis Manchester Charles Street

Hotel Ibis Manchester Charles Street

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Manchester Charles Street voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Manchester Charles Street in het Nederlands

Aanrader

Inge,
11-5-2018

Prima hotel,vlakbij centrum. Medewerkers zijn erg aardig! Kamer was niet elke dag schoongemaakt. Niet heel luxe maar dat verwacht ik ook niet van dit hotel. Douche was fijn! Ontbijt prima.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goed Ibis hotel.

21-10-2013

Dit hotel voldoet over het algemeen aan de standaard van Ibis. De grootte van de kamer voldoet aan de Engelse standaard, dus nogal klein. De ligging is erg goed, dichtbij het centrum, uitstekende verbinding met het openbaar vervoer. Winkeltjes zijn er ook genoeg in de buurt.

Gereisd anders in oktober 2013

Superhotel!

23-1-2013

Kan het hotel absoluut overal aanbevelen! Wij waren zeer aangenaam verrast en we hebben erg van ons verblijf in het Ibis Hotel genoten! Het was er erg schoon, het personeel was zeer vriendelijk en attent en alles klopte werkelijk! Het was ook geen probleem om op de dag van ons vertrek de bagage in het hotel te laten.

Gereisd anders in januari 2013

Een absoluut prachtig gelegen hotel, dichtbij alles wat Manchester te bieden heeft. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Rustig, maar toch centraal gelegen. Winkels, 3 pubs en clubs in de directe omgeving.

Gereisd anders in januari 2013

Het hotel op zichzelf is in orde. Helaas had onze badkamer een sterke geur, dat was niet goed. En dat interesseerde ook niemand toen ik erover geklaagd had. Nog net aan te bevelen. Van het centraal station is het slechts enkele minuten.

Gereisd anders in mei 2012

De kamers zijn zoals in elke Ibis functioneel en eenvoudig ingericht. De bedden waren goed en in de badkamer stond er een plastic afvalemmer zoals in iedere Ibis. De receptie was 24 uur per dag geopend. Het station op Oxford Road lag 5 minuten te voet verderop. Zeer gezellige pubs in de directe omgeving. Manchester Piccadilly kan je in 10 minuten te voet bereiken. De prijs/kwaliteitverhouding was zeer goed. Absoluut aan te bevelen. £41 per nacht - super. Alleen £7,50 voor het ontbijt is een grap, want in de omgeving kan je voor £3.5 tot £5 een beter ontbijt krijgen.

Gereisd anders in februari 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Manchester Charles Street in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Manchester Charles Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.