Hotel Ibis Manchester Charles Street

Hotel Ibis Manchester Charles Street

7.5Goed

Engeland, North West, Manchester

Op vakantie geweest naar Ibis Manchester Charles Street?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Manchester Charles Street voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Manchester Charles Street

• 2018
    8Inge11-05-2018

Aanrader

Prima hotel,vlakbij centrum. Medewerkers zijn erg aardig! Kamer was niet elke dag schoongemaakt. Niet heel luxe maar dat verwacht ik ook niet van dit hotel. Douche was fijn! Ontbijt prima.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

7.21-10-2013

Goed Ibis hotel.

Dit hotel voldoet over het algemeen aan de standaard van Ibis. De grootte van de kamer voldoet aan de Engelse standaard, dus nogal klein. De ligging is erg goed, dichtbij het centrum, uitstekende verbinding met het openbaar vervoer. Winkeltjes zijn er ook genoeg in de buurt.

Gereisd in oktober 2013

• 9.23-01-2013

Superhotel!

Kan het hotel absoluut overal aanbevelen! Wij waren zeer aangenaam verrast en we hebben erg van ons verblijf in het Ibis Hotel genoten! Het was er erg schoon, het personeel was zeer vriendelijk en attent en alles klopte werkelijk! Het was ook geen probleem om op de dag van ons vertrek de bagage in het hotel te laten.

Gereisd in januari 2013

• 8.13-01-2013

Aardig hotel, ideaal vertrekpunt voor alles in Man

Een absoluut prachtig gelegen hotel, dichtbij alles wat Manchester te bieden heeft. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Rustig, maar toch centraal gelegen. Winkels, 3 pubs en clubs in de directe omgeving.

Gereisd in januari 2013

• 5.26-05-2012

Goede prijs, onze kamer rook helaas muf.

Het hotel op zichzelf is in orde. Helaas had onze badkamer een sterke geur, dat was niet goed. En dat interesseerde ook niemand toen ik erover geklaagd had. Nog net aan te bevelen. Van het centraal station is het slechts enkele minuten.

Gereisd in mei 2012

• 6.22-02-2012

De prijs/kwaliteitsverhouding is perfect en het is

De kamers zijn zoals in elke Ibis functioneel en eenvoudig ingericht. De bedden waren goed en in de badkamer stond er een plastic afvalemmer zoals in iedere Ibis. De receptie was 24 uur per dag geopend. Het station op Oxford Road lag 5 minuten te voet verderop. Zeer gezellige pubs in de directe omgeving. Manchester Piccadilly kan je in 10 minuten te voet bereiken. De prijs/kwaliteitverhouding was zeer goed. Absoluut aan te bevelen. £41 per nacht - super. Alleen £7,50 voor het ontbijt is een grap, want in de omgeving kan je voor £3.5 tot £5 een beter ontbijt krijgen.

Gereisd in februari 2012

Hotel Ibis Manchester Charles Street info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming