Hotel Ibis Budget Manchester Salford Quays

Hotel Ibis Budget Manchester Salford Quays

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Manchester Salford Quays voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Manchester Salford Quays in het Nederlands

Moderne klein kamer:-)

23-8-2013

Mooie moderne kamer, klein en compact, perfect voor een stedentrip in Manchester. Met de goedkope tram kan je het centrum snel bereiken.

Gereisd anders in augustus 2013

Schoon en aanbevelenswaardig

5-8-2013

Wij waren al de 2e keer in dit hotel. We zijn er ook naar de wedstrijd Manchester City -Borussia Dortmund gaan kijken. Het hotel is net zo goed als ieder ander hotel van de Ibis Budgetketen. De kamers zijn zoals de andere ook functioneel ingericht. De badkamer is echt klein, maar het was voldoende en alles was er schoon. Het ontbijt is er altijd echt goed. Van het hotel kan je de stad met het openbaar vervoer bereiken. Er is een winkelcentrum op loopafstand. Het hotel is absoluut aanbevelenswaardig.

Gereisd anders in augustus 2013

Korte trip naar Manchester.

22-7-2013

Het hotel overtuigt met de lage kamerprijzen, maar dan moet je wel toegevingen maken op de algemene staat en de hygiëne. De bereikbaarheid is goed en het hotel ligt op loopafstand van Old Trafford.

Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Manchester Salford Quays in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Manchester Salford Quays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.