Hotel Britannia Sachas

Anders

Skitterend!

Marijn kandelaars
23-1-2017

Werkelijk fantastische beleving. Dit heeft niks meer met overnachten te maken maar dit is een verblijfsensatie op zeer hoog nivo! Chapeau. Alle zintuigen worden op verbluffende wijze geprikkeld.

Geweldig ligging om Manchester te verkennen

Marcel
23-1-2017

Hotel was precies wat we zochten.

Voor een kort verblijf

annelies
26-4-2013

Bij binnenkomst ziet het er erg pompeus uit, als je echter goed kijkt, is het een beetje vergane glorie. Het hotel ligt midden in het centrum. Je bent zo in de winkelstraat of in Arndale, een megagroot overdekt winkelcentrum. Het uitzicht is niet echt fraai. Het personeel is erg vriendelijk. Het inchecken nam veel tijd in beslag omdat de computers erg traag waren. Prijs/kwaliteit is redelijk, het ontbijt is zeer karig, zeker als je niet echt dol bent op een Engels ontbijt. We hebben er verder geen maaltijd genuttigd. De kamer kon er mee door, de douche was wel schoon, maar erg aftands. Voor 3 nachtjes was het te doen als je niet te veel eisen stelt. Restaurants waar je voor niet al te veel geld lekker kunt eten: Swadish, indisch, en Chaophraya, thai's.

2007

prima in het centrum liggend hotel

vroeg bij aankomst hotel met kamer, was geen probleem

Ontbijt voortreffelijk en zeer vriendelijk personeel

een aanrader

2006

Prima hotel voor kleinere budget

boerke
20-10-2006

Prima hotel voor kleinere budget. Ik had een rustige kamer en heb een prima verblijf gehad. Schoon maar wel een beetje aftands op sommige plaatsen. Vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia Sachas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia Sachas in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia Sachas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.