Hotel Arora International ****

Hotel Arora International ****

Hotel Arora International
Hotel Arora International
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Arora International voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Arora International in het Nederlands

Prima hotel!

Patrick, 9-11-2012

afgelopen week 1 nacht overnacht. kamer en badkamer ruim en schoon. makkelijk te bereiken, goede ligging tov centrum, mooie bar.

heel mooi design hotel, minpunt: warme kamers en airco 's nachts moeten gebruiken, geen ontbijt genomen,toegang tot de lift enkel met de kaart om de kamer te openen, dus heel veilig, deze kaart hebben we wel enkele malen terug moeten laten activeren, het personeel bleef heel vriendelijk en behulpzaam.

Ik verbleef met een collega voor zaken in dit hotel nabij de chineese wijk. We verbleven er slechts één nacht, maar werden zeer vriendelijk onthaald. De kamers zijn ruim en modern ingericht. Het ontbijt was niet echt uitgebreid, maar lekker. In de korte omgeving was er ook eetgelegenheid genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arora International in Manchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arora International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arora International scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.