Hotel Travelodge Liverpool Central

7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Liverpool Central voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Travelodge Liverpool Central in het Nederlands

Heel goed hotel!

J.
5-12-2011

Het hotel is letterlijk op loopafstand van álles in Liverpool. Ik heb in 2 weken geen enkele bus van binnen gezien, met uitzondering van op en neer naar het vliegveld.

Mijn verblijf hier was per saldo goedkoper dan de in Liverpool aanwezige jeugdherbergen!

De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk en beleefd. Omdat ik elke dag flink uitsliep kwam het kamermeisje constant een "do not disturb" bordje tegen, waardoor ze na een ruime week de manager meenam om te controleren of alles goed met me ging. Dit was natuurlijk gewoon het geval, maar het feit dat, en de manier waarop ze dit hebben aangepakt geeft aan dat ze weliswaar weinig kosten, maar absoluut niet "goedkoop" zijn.

Alleen de tv had wat ruis, niet heel storend, maar dat was het enige minpuntje, dat en het ontbreken van de afstandsbediening, maar wie kijkt er nou tv op vakantie?

*stiekem tegenwoordig toch universele afstandsbediening in koffer heeft*

Centraal en goedkoop

Benno
6-8-2009

De travelodges zijn goedkoop als je vroeg boekt. Wij waren met z'n tweeen en betaalden voor drie nachten voor twee personen slechts 87 pond. Dat is absurd laag voor zo'n centraal hotel. Vroeg boeken bij de travelodge site raad ik daarom ten strengste aan. De service is misschien zakelijk, maar de kamer is goed met een goed bed, goede tv en een douche. Meer heb je niet nodig. Deze travelodge is centraal gelegen bij Lime street station, dus ook goed voor treinreizigers. De algemene regel bij travelodges is dat je de bagage niet tijdelijk kan afgeven aan de receptie. Maar dit kun je doen bij de 'left luggage' bij Lime street train station. Ik vind deze travelodge daarom een uitstekende keuze voor een (budget)trip naar Liverpool.

service is hier geen sleutelwoord

A.leissner
13-4-2009

Zijn hier al diverse keren geweest en het was altijd goed en strak geregeld. Dit jaar was het slecht, eerder inchecken kost 10 pond. Wij vroegen alleen of we de handbagage ergens konden neerzetten,maar dat kon niet.allen inchecken en dan ca. 30 minuten wachten.Verder was de familie kamer 3 personen niet op gemaakt hebben zelf op strooptocht gemoeten voor een extra bed, lakens en dekens.Nee dit hotel verdiend het zeker niet mee om voor 2 nachten zonder ontbijt 160,- pond te vragen. Volgende keer maar eens een andere optie proberen.

uitstekende ligging... ontbijt???

Michael VB
2-1-2009

Net over liverpool central is het hotel uitstekend gelegen. Helaas stelt het ontbijt niets voor (ze zetten 's ochtends je ontbijtpakket voor de deur... alles moet je zelf maken/opwarmen...) Best buiten het hotel gaan ontbijten.

Dunne muren, best veel storend lawaai. Toch goed geslapen...

Dramatisch

van Rooijen
8-9-2008

Goedkoop hotel en dat merk je aan alles. Vieze, rommelige kamer. Hele slechte service. We hadden een familiekamer geboekt. We arriveerden om 12 uur 's nachts. De bedden voor de kinderen waren niet opgemaakt. Na twee keer klagen krijgen we uiteindelijk het beddengoed. Ontbijt waren ze ook vergeten. Troosteloos hotel, troosteloze service. Nooit meer!

De ligging van het hotel is prima

Peggy Teunissen
25-3-2008

De ligging van het hotel is prima. Het hotel ligt naast het treinstation Lime Station. De kamers zijn netjes. Alleen de service is slecht. Baliemedewerkers zijn totaal niet behulpzaam. Er is geen mogelijkheid/ruimte om de koffers te laten staan. Wij konden eerder inchecken tegen betaling van 10pond.

Goedkoop maar eenvoudig hotel, tot aan het weekend waren we er zeer tevreden over, maar vanaf vrijdag nacht toen een groep teeners arriveerde was het niet leuk meer. De hele nacht, geschreeuw, slaan met deuren, hard zingen etc.

Dat is de reden waarom ik dit hotel niet zal aanbevelen aan anderen.

Hotel ligt naast het treinstation Lime Street. En het is midden in de stad.

Nette en schone kamer. Wij betaalden 55 pond voor een kamer met badkamer en toilet. Best prijzig, maar wel te doen. Goedkoper vind je zoiets niet.

goed hotel en pris kwalitiet is prima

a.leissner
9-5-2007

goed hotel en pris kwalitiet is prima.

alles op lloop afstand van het centrum en matthew street.

zeker een hotel om te bezoeken als je weinig wilt uitgeven.

prima hotel ligt dicht bij matthewstreet en het treinstation zonder dat je er last van hebt(geen geluid)

Is voor een weekend een prima plek en ook voor het doorreizen(manchester)

een prima plek.

Je kunt er niet ontbijten maar dat is dan ook het enige naddeel.

kamers zijn zeker schoon en netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Liverpool Central in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Liverpool Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Liverpool Central scoort een 7.1 uit 10 op basis van 10 reviews.