Hotel The Nadler

HotelWeer vandaag21°14°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Nadler voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Nadler in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische hotel en service

Jose
21-12-2016

Heerlijk hotel rustoge ligging 500 m van centrum kamer heeft mini keuken waar je ontbijt kan eten hotel heeft zelf geen ontbijtgelegenheid. wel waterkoker en koffie en thee op de kamer helemaal top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Nadler in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Nadler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Nadler scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.