Hotel Radisson Blu Liverpool ****

Hotel Radisson Blu Liverpool ****

Hotel Radisson Blu Liverpool
Hotel Radisson Blu Liverpool
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Liverpool voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Radisson Blu Liverpool in het Nederlands

Heerlijk hotel

Yvonne, 27-10-2012

We hebben een heerlijke tijd gehad in het hotel in Liverpool. Zalig boxspring bed, ruim, prima badkamer. We hadden alleen wat problemen in eerste instantie met de wifi, maar toen kregen we een andere kamer en toen werkte het voor de Iphone prima, de samsung wat minder.

Taxies staan voor de deur, hoef je niet op te wachten, je zit vlakbij het centrum, er zit een Tesco express vlakbij voor de nodige Britse snacks (erg belangrijk).

Straight into the Docks!

David Welboren, 18-1-2010

Uitstekend hotel gelegen vlakbij de Docks. Musea op loopafstand. Centrum op ongeveer een klein kwartier lopen. Starbucks en Tesco Grocery's om de hoek. Kamers zijn uitstekend uitgerust en van alle gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Liverpool in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Liverpool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Liverpool scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.