Hotel Premier Inn Liverpool (Roby)

1 review over Hotel Premier Inn Liverpool (Roby) in het Nederlands

Goed en rustig hotel

Greet en Tinus Schouten
14-6-2010

Hebben hier ëën gezeten ,en hebben er ook gegeten hebben het uitstekend naar ons zin gehad !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Liverpool (Roby) in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Liverpool (Roby) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Liverpool (Roby) scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.