Hotel Novotel Liverpool

HotelWeer vandaag21°3°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Liverpool voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Novotel Liverpool in het Nederlands

Uitstekend verblijf

Anne, 9-11-2013

Hotel Novotel is een prachtig hotel, waar ik met mijn partner een leuke nacht heb doorgebracht. Prijs is uitstekend te noemen, en het eten smaakte voortreffelijk. Absoluut een aanrader, ook voor backpackers..!

mooi hotel, goede ligging

j.godron, 17-5-2011

lekker zwembad met sauna aanwezig, dich bij het centrum,en vlakbij de albert docks

Fantastische ervaring

Pieter, 22-10-2010

Het Novotel is volledig gerenoveerd om omgetoverd tot een hip trendy hotel, waarin de kleinste designdetails kloppen. Met heel veel plezier hier zakelijk vertoefd en een extra reden om ook prive een uitstapje te maken naar dit hotel. Prijstechnisch ook heel interessant zeker als je ruim van tevoren boekt.

Prima hotel

J.M. Vaes, 25-12-2009

In verband met een bezoek aan een voetbalwedstrijd Liverpool - Arsenal 3 dagen met zoon twee nachten in dit hotel gelogeerd. Hotel net geopend. Op loopafstand van het centrum van Liverpool. Mooie kamers met alles er op en er aan. Schoon met iedere dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Het geheel ziet er goed, verzorgd en netjes uit. In het weekend veel voetbalgasten en door de weeks de zakenmensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Liverpool in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Liverpool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Liverpool scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.