Hotel Mercure Liverpool Atlantic Tower

Hotel Mercure Liverpool Atlantic Tower
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Liverpool Atlantic Tower voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Mercure Liverpool Atlantic Tower in het Nederlands

Heerlijke stad, Liverpool, prima hotel!

Marjan
31-1-2016

Heerlijke schone kamer, geen overbodige luxe, sommigen met uitzicht op de Mercirivier.

Erg vriendelijke behulpzame receptie. Hotel ligt vlak bij toeristische oude haven met attracties. Ook op loopafstand de Tavern, "geboorteplek" van de Beatles

Ontbijt hadden we niet genomen, vonden we te prijzig.

Was oké

Monique
12-6-2011

De ligging van het hotel is erg goed. Ligt dicht bij centrum en van en naar het vliegveld is ook maar 15/20 min met taxi.

Personeel was erg vriendelijk. Wij kwamen in de nacht aan en kregen een uitgebreide uitleg over de buurt.

Kamers zijn op zich oké maar de ramen kunnen niet open. Wij hadden het 's nachts dus erg warm. Er hangt wel een airco maar die maakt zo'n herrie dat we die snel weer uit hebben gezet.

Ontbijt was prima. We hebben er 1 keer 's avonds gegeten maar dat is geen aanrader.

Al met al was het een prima hotel.

Wat oud hotel op een goede locatie

goetzee
10-5-2011

Het hotel ligt redelijk dichtbij het centrum en is vanaf het vliegveld met een taxi snel te bereiken. De service en ontvangst is erg vriendelijk! Het ontbijt is redelijk goed. de kamers zijn wat oud, maar verder prima in orde. Alleen de wc's trekken erg slecht door.

Prima hotel in een leuk deel van de stad

mennokarsenbarg
10-1-2011

Kleine, maar mooie kamers. Wij waren er maar 1 nacht, dus voor ons was het geen bezwaar dat de kamer wat krap was. Mooi hotel van binnen. Ligging aan de Mersey, maar ze bouwen er wat gebouwen voor, dus uitzicht op de rivier is beperkt. Wel in een leuk deel van de stad, nabij de Albert Docks, en het centrum is ook lopend te doen.

Prachtig stadshotel

Berry
4-9-2009

De Atlantic Tower heeft mooie, niet al te grote kamers. De meeste hebben een prachtig uitzicht over de Mersey. De bus naar het vliegveld stopt voor de deur en de binnenstad is op loopafstand.

hotel goed gelegen om Liverpool te verkennen,grote kamer met prachtig zicht op de rivier, helaas kunnen de ramen niet open, dus geen rechtstreekse verluchting, goed Engels ontbijt,reservatie kamer in Engelse Ponden, afrekening was in Euro, waarschijnlijk in het voordeel van het hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Liverpool Atlantic Tower in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Liverpool Atlantic Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Liverpool Atlantic Tower scoort een 7.69 uit 10 op basis van 10 reviews.