Liverpool Cathedral

9Fenomenaal

• 9Tessa18-02-2018

Zeker een aanrader!

Tijdens een fietstour met een gids kwamen we bij de kathedraal. Het was een onwijs mooie kathedraal. We kwamen hierlangs tijdens een uur durende fietstocht, die zeker de moeite waard was. Links van de weg fietsen is toch wel vreemd! We fietsten niet overal langs omdat er daarvoor te veel te zien is. Maar we kregen een leuk inzicht in de historie van Liverpool.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Ruud 22-02-2015

Ga naar binnen.

Zo moo binnen, daarbij je kan er heerlijk relaxen in de koffie hoek om de eerste verdieping. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Dennis Rolff19-08-2014

Geweldig monument

Heerlijk om in rond te dwalen. Prachtig gebouw met zeer goede atmosfeer. Ben zelf van katholieke huize en ga er vanaf 1996 ieder jaar heen. Moet daar altijd kaarsjes opsteken voor overleden dierbaren. Om het jaar naar het dak voor een geweldig uitzicht over geheel Liverpool en de Ierse Zee.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8JHvD04-07-2014

Moet je zien!

De grootste Anglicaanse kerk van Engeland. Bekijk ook het naastgelegen kerkhof.

november 2013

• 7Writer11-04-2014

Nieuwe kerk

Een imposant gebouw aan de buitenkant, maar heel wat minder aan de binnenkant. De begraafplaats rondom de kathedraal is gek genoeg ook nog het bekijken waard. Hier komt bijna niemand, en daarom zeer rustiek en ook gewoon mooi aangelegd.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9h_robben_101-04-2014

Mooie kerk

Mooie kerk, met erg vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Joanne14-11-2013

Wow!

Een echte belevenis! Een gigantisch gebouw, met bijzondere glas in loodramen, een prachtig orgel en verschillende kleinere kapellen

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9rumabaap_110-09-2013

Cathedral

zeker bezoeken erg mooi en indrukwekkend

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8JHvD27-07-2013

Een bezoek waard!!

Mooie oude kathedraal! Bezoek ook de naastgelegen begraafplaats.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Dennis Rolff20-08-2012

Magnificent

Hear the bell chime and visit the top if the cathedrah with a beautifuk view over Liverpool

Gereisd met vrienden in augustus 2011

10 van de 13 reviews gezien