Hotel Hope Street

KinderhotelWeer vandaag17°8°
Hotel Hope Street

We hebben een aantal aanbieders voor Hope Street voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hope Street in het Nederlands

Zakelijk

Uitstekend hotel - prachtige kamers

Bart
3-4-2012

Werd naar aanleiding van een project door de organisatie in het Hope Street Hotel gelogeerd. Dit is werkelijk een schitterend hotel, met alles wat je verlangen kan. Prachtige, volledig uitgeruste kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, vnl. aan de receptie. Uitstekend ontbijt. Het hotel ligt rustig buiten het centrum en toch op wandelafstand van het centrum, de bezienswaardigheden en de uitgangsbuurt. Kon er wel door andere verplichtingen maar een dag blijven. Aaanrader dus als je naar Liverpool moet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hope Street in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hope Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.