Hotel Hatters Liverpool

HotelWeer vandaag19°14°
Hotel Hatters Liverpool

We hebben een aantal aanbieders voor Hatters Liverpool voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hatters Liverpool in het Nederlands

Met vrienden

De moeite waard!

Ijf
10-11-2017

Goed ontbijt! Verbaasde me echt.

Dichtbij centrum... 5 minuten lopen.

Slechte badkamer douche was koud! En niet schoon...

Wel oordoppen mee voor de snurkende boven buren.

Liverpool is super leuke stad met alles op loop afstand.

Goedkope overnachtingen voor mensen met een laag verwachtings patroon. Aanrader! Ik zou het zo weer doen maar dan wel op vrouwen kamer.

Goede/goedkope uitvalbasis

Dave
7-8-2011

Goedkoop maar prima hostel in de nabijheid van het uitgaanscentrum van Liverpool. Kamers zijn er schoon. Ontbijt is erg basic, maar als je de Liverpool in gaat, heb je keuze in ontbijt zat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hatters Liverpool in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hatters Liverpool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.