Hotel Days Inn Liverpool City Centre

HotelKinderhotelWeer vandaag19°14°
Hotel Days Inn Liverpool City Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Liverpool City Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Liverpool City Centre in het Nederlands

Met oudere kinderen

volgende keer weer!

Monique Mak
24-8-2011

dit hotel ligt 5 minuten bij het shoppingcentrum, 7 minuten bij het busstation, 20 meter bij het treinstation en 10 minuten bij Albert Dock vandaan.

kamers prima, prijs ook, vriendelijk personeel en een heerlijk Englisch breakfast bij de prijs inbegrepen.

ik kan het iedereen aanbevelen als je een citytrip naar Liverpool maakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Liverpool City Centre in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Liverpool City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.