Hotel City Centre Premier Travel Inn

Hotel City Centre Premier Travel Inn

We hebben een aantal aanbieders voor City Centre Premier Travel Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel City Centre Premier Travel Inn in het Nederlands

2008

een aanrader

Froukje
15-10-2008

Al twee keer dit jaar in dit hotel gelogeerd. Prima kamer, schoon en netjes. Geweldig ontbijt. Geweldig vriendelijk personeel. Je zit midden in de stad, echter in een zijstraat dus totaal geen last van lawaai. Taxi voor de deur. Bus en trein op enkele meters. Echt een aanrader

Gereisd Familie in augustus 2008

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Centre Premier Travel Inn in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Centre Premier Travel Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.