Hotel Britannia Adelphi

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia Adelphi voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Britannia Adelphi in het Nederlands

Eerste en laatste keer.

Anna
31-8-2018

Ligging perfect, zeker tijdens internationale Beatles week. Kamer was stoffig, badkamer niet schoongemaakt. Pas na 2 x klagen werd de badkamer gepoetst. Tandpasta van vorige bezoekers zat nog op de kraan. Ook was er veel kapot. Fijne bedden. Ontbijt zeer karig.

Goede locatie, hotel verouderd

Arne
21-5-2012

Hotel ligt in het centrum van de stad en op een perfecte locatie. Bus vanaf het vliegveld stopt op Lime Street (2 min. lopen naar hotel). Schitterend gebouw, helaas behoorlijk verouderd en gedateerd van binnen. Het zal ooit een heel mooi en luxe hotel zijn geweest, maar die dagen liggen ver achter ons. De publieke ruimtes waren wel imposant en netjes. Aardig en behulpzaam personeel.

Als je naar Liverpool komt om de stad te bezoeken en veelal buiten de deur bent, dan is dit hotel ideaal. Ben je van plan meer tijd door te brengen in je hotelkamer, dan is dit niet wat je zoekt.

Verouderd

Arjan
17-11-2011

Kamers zijn afgeleefd en verouderd. Wel mooie engelse sfeer en leuke pub.

Dit is het niet

paulpoel
17-8-2011

Het enige voordeel is de ligging, midden in het centrum van Liverpool, het meest smerige wat ik heb meegemaakt is dat er vloerbedekking in de badkamer ligt!

Veel te prijzig voor wat je krijgt.

Middelmatig hotel

henk
3-8-2011

De buitenkant is mooi, maar de kamers zijn gedateerd. Service kan beter (ze vergaten er een paar keer de bedden op te maken.) Op een zaterdagavond was er een huwelijksfeest in het hotel en konden we in ons bed dansen van het lawaai. Oordopjes meenemen is dus aangewezen.

Naar prijs/kwaliteitverhouding toe is er zeker beter te vinden in Liverpool. (Wij kunnen het weten, want mijn dochter moest een eindwerk maken over het toerisme in Liverpool. Naar aanleiding hiervan heeft zij verschillende hotels bezocht in de stad.)

Liverpool zelf is overigens een supermooie stad. Een absolute aanrader !! We waren er 6 dagen en hadden er bijna nog tijd te kort om alles te zien.

Typisch Engels

Ivo
17-7-2011

Prachtige ligging dichtbij het Centrum van Liverpool. Het gebouw ziet er van de buitenkant prachtig uit en ook de entree is top. Alleen het schept te hoge verwachtingen voor de kamers. Typisch engels. Oud, statig maar een beetje vervallen. Wel mooie ruime kamers, maar het deed allemaal net niet aan.

Zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding

Frank Jansen
23-8-2009

Kamer was slecht, rook muf, raam kon niet open, lampen deden het niet op 1 schemerlampje na. Veel lawaai 's nachts van dichtslaande deuren en andere gasten. Ook 2 keer loos brandalarm, om half 6 en half 7 's nachts. Service aan de balie was slecht, onvriendelijk. Boeken aan de balie was 40 pond duurder dan via internet. Lift deed het niet goed.

Prachtig gebouw, uitstekende ligging

femke
19-6-2009

Ligging is echt geweldig als je voor een city trip naar Liverpool gaat. Hotel zelf is ook erg mooi, oud engelse sfeer. Jammer dat personeel niet wat vriendelijker is, dat zou het 'af' maken.

mooi en sfeervol hotel

willeke spanjersbergh
9-5-2009

onwijs leuk hotel erg oud maar heel mooi ligging is geweldig engels ontbijt dat was smullen liverpool is de moeite waard ga zeker terug en dan ook in dit hoel.

2008

Puur genieten van de Engelse grandeur

jose kattenberg
22-9-2008

Een oud statig Hotel. Als je van Engelse grandeur houdt is dit een perfect hotel. Lange gangen, statige trappen, prachtige plafonds, mooie kamers. Echt geweldig! Ook het ontbijt was perfect in een schitterende ambiance

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia Adelphi in Liverpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia Adelphi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.