Hotel Aachen

9Fenomenaal

Engeland, North West, Liverpool

Op vakantie geweest naar Aachen?

9Fenomenaal

3 reviews over Hotel Aachen

• 10Susanne03-07-2014

Voor mij de beste accommodatie van Liverpool

De medewerkers zijn stuk voor stuk gastvrij en gastgericht in hun handelen. Binnen no time ben je lopend bij alle hoogtepunten van de stad. Het vliegveld is ook prima bereikbaar met de bus die vlakbij Lime Street Station stopt. Daar vandaan is het hooguit 10 minuten lopen naar Aachen.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9h_robben_101-04-2014

Prima hotel!

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Net als de vorige keer was het weer prima overnachten in dit hotel. Gelukkig waren we dit keer wel bekend :-) . Omdat het hotel niet vol was kregen wij een ruimere kamer dan geboekt, voor drie personen in plaats van twee. De bedden waren prima, ik heb geslapen als een blok. De verwarming was dit keer wel uit. Daardoor konden we het raam sluiten en dat scheelde aanmerkelijk met het lawaai van het verkeer buiten. Het personeel was weer heel vriendelijk. Ook vol belangstelling voor ons doel van dit weekend: de voetbalwedstrijd Liverpool-Tottenham. Kortom: Aachen blijft een prima, niet duur hotel!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Hans 21-05-2013

Prima p/k-verhouding

Het hotel is gelegen in het centrum van Liverpool. Alle attracties zijn binnen een kwartier loopafstand. Ook het voetbalstadion van Liverpool FC is te belopen (een uur). Het ontbijt is uitgebreid, veel keus en ruim voldoende. Het personeel is vriendelijk. Minpunt is dat de verwarming niet uit kon - en het raam open was geen optie vanwege de verkeersdrukte buiten. En een ander minpunt: we hadden via e-mail geboekt en een bevestiging ontvangen. Toch waren er de eerste nacht geen kamers voor ons. De eigenares ging rondbellen, maar wij vonden zelf andere accommodatie, op 100 m afstand. Die was iets duurder, maar de eigenaresse wilde het verschil niet vergoeden. Uiteindelijk werd dat 50-50. Maar ik vind dat niet professioneel: als je zelf een fout maakt, betaal dan ook zelf de boete. Vooral omdat wij nog wel eens vaker naar Liverpool toegaan. Maar dat was dan ook het enige dat tegenviel: verder is Aachen een prima hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Hotel Aachen info

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats