Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site

Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site

7,7

3 reviews over Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site in het Nederlands

This is da Lakes!

e_langereis67
26-9-2012

De ideale camping in het Lake District, als je reservering op tijd in orde is. Dat is aan te bevelen. Travelers on the road komen te laat. Wij mochten met onze VW-minivan - dankbaar als we zijn - één nachtje blijven, verder is alles bezet. Tenten staan aan het meer, campers en caravans op - Engels aangeharkt asfalt - de derde rij. Prachtig uitzicht over het kiezel strandje, de eilandjes en heuvels. De verschiillende kleuren grijs zijn indrukwekkend. Keswick is op geringe loopafstand, binnen tien minuten ben je in het - touristische - centrum waar je alles kunt eten en shoppen (vooral alles wat je nodig hebt voor hicking).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Schitterend gelegen camping, Keswick zelf en ook deze is

Rob van der Werf
7-9-2007

Schitterend gelegen camping, Keswick zelf en ook deze camping is helemaal gericht op wandelaars. De campings van de C&CC zijn voor niet-leden van de club duur, je betaalt een extra "non-members pitch fee". Tip: wordt lid van de C&CC of zorg dat je een ICC bij je hebt (verkrijgbaar bij ANWB), je betaalt dan niet de toeslag voor niet-leden. En als je 55 jaar of ouder bent: meld dat dan bij aankomst, op de meeste campings van de C&CC krijg je dan (buiten het topseizoen) een extra korting. Let op: dit geldt niet voor de Caravan Club, ook zij rekenen een extra fee voor niet-leden maar je krijgt geen korting met een ICC-kaart.

Gereisd Met partner in september 2006
2005

Een dure, maar hele mooie camping aan het meer gelegen

i.gerritsen
14-7-2005

Een dure, maar hele mooie camping aan het meer gelegen. 5 minuten lopen van het gezellige centrum van Keswick. Ik vond het er erg leuk!

Gereisd Anders in juli 2005

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site in Keswick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Derwentwater Camping & Caravanning Club Site