8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Damson Dene voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Damson Dene in het Nederlands

Uitstekend

Rinus
9-6-2014

Dit hotel ligt te midden van een ongerept heuvelland en voor wie van stilte en natuur houd is dit een goede plek om te zijn, het is gewoon een gezellig hotel met een ongedwongen sfeer.

De service van het hotel is uitstekend en het eten is er excellent, er is een zwembad en een gezellige lobby en bar, mijn kamer was niet overbemeten maar de badkamer was helemaal klein, men kon zich er nauwelijks in omdraaien anders had dit hotel van mijn waardering van 9 gekregen

Het hotel ligt op een kwartier rijden van het centrum van Windermere er is meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Take in the price/quality and be very satisfied with nice service, good food and nice rooms.

If you expect 5 stars food/rooms etc. for 2 persons, for 50 English pounds, you are not at the right place. This hotel is about location and service with a smile - if you yourself are a happy person!

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Damson Dene in Kendal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Damson Dene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.