7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Castle Green Kendal voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Best Western Castle Green Kendal in het Nederlands

Mooi hotel aan de rand van Kendal

jana.evers
6-9-2012

Het hotel is rustig gelegen, net buiten Kendal. Wij kregen een kamer aan de achterkant vh hotel met zicht op het dak vh zwembad en bijbehorende ontluchting, die de hele dag aanstond. Verder was het daardoor erg warm op de kamer, ook s'nachts, jammer! Het ontbijt is prima, echt engels. Vanuit het hotel een goede uitvalsbasis om het Lake District te verkennen en mooie wandelingen te maken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie plek voor uitstapjes Lake District

edwin.ferdinandus
31-8-2012

Mooi gelegen hotel, half op een heuvel.

Er zijn veel trouwerijen maar daar heb je geen last van.

Kamers en look and feel is wat oubollig maar verder alles goed. Ontbijt is prima, wij hebben in het dorpje Kendal gegeten. Er zit daar een Pizza Express die erg goed is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prima hotel

Els Braat
12-6-2011

Net hotel, vriendelijk personeel. In de bijbehorende sfeervolle Alexander pub kun je heerlijk eten voor weinig geld.

Gereisd met partner in mei 2011

mooi hotel

nelle
10-6-2010

mooi hotel, vriendelijk personeel, uitstekend eten in Alexanders pub. Goede ligging om het Lake District te verkennen. Uitstekend English breakfast. Mooie, ruime kamer met goede badkamer.

Gereisd met partner in juni 2010
2008

Net hotel, kamer goed en service ook

Bakels
9-6-2008

Net hotel, kamer goed en service ook.

Eten in ge Alexanders pub ook goed.

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Groot hotel met conferentiecentrum en fitnesscentrum. Landelijk gelegen buiten Kendal. Nette kamers, goed en compleet ingericht, rustigge ligging. Meer gericht op de zakenman en op conferenties en recepties e.d. dan op de toerist. Veel voorzieningen in hotel.

Gereisd anders in juli 2007

Groot hotel, niet erg persoonlijk

Bart & Erna
16-6-2007

Groot hotel, niet erg persoonlijk.

Prachtige tuin, rustige ligging maar toch dicht bij centrum. Zwembad en gymn. aanwezig. Kamers zijn redelijk groot maar enigzins gedateerd. Badkamer is aan update toe. Bedden zijn goed.

Continetal breakfast is een teleurstelling, je moet zelf om ham, kaas etc vragen.

Gereisd met partner in juni 2007

Buro Scanbrit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Castle Green Kendal in Kendal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Castle Green Kendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.