Camping Hawkshead Hall Campsite

1 review over Camping Hawkshead Hall Campsite in het Nederlands

Goed uitgangspunt het Lake District te verkennen

Ben Terlinden
1-10-2017

Dit is een boerencamping met een beperkt aantal harde plaatsen voor caravans/campers. Heeft een nieuw sanitair gebouw dat boven op een heuvel is gebouwd, dus telkens klimmen. Daarnaast is een grote TV ruimte met gratis Wifi en informatie over de omgeving. Je kunt via een paadje door de weilanden in 15 minuten naar Hawkshead lopen. Dit is de geboorteplaats van de Engelse kinderboeken schrijfster Beatrice Potter. Het hele dorp ademt haar vroegere aanwezigheid uit. Winkeltjes, souvenirshops en diverse pubs. Vanaf de kerk die op een heuvel staat kun je de omgeving bekijken/fotograferen. Een leuke toch is over het Conistonlake met een motorboot van 45 minuten of met een replica van een stoomboot de Gondola. Ambleside is een bezoek waard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hawkshead Hall Campsite in Hawkshead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hawkshead Hall Campsite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hawkshead Hall Campsite scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.