Hotel Hampsfell House

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Hotel Hampsfell House

We hebben een aantal aanbieders voor Hampsfell House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampsfell House in het Nederlands

Perfect adres voor rustig verblij

Rinus
21-6-2013

Dit kleine familiehotel is erg fraai gelegen te midden van een rustige natuur op een beboste helling, men wordt hier s'morgens alleen maar wakker van de fluitende vogels en toch ligt het hotel op slechts 400 mtr. van het centrum van Grange.

De sfeer is er erg gemoedelijk en de service staat hier hoog in het vaandel, er is een gezellige bar en de keuken is subliem, ontbijt en diner stonden dan ook op een hoog niveau, de prijs/kwaliteit verhouding is dan ook meer dan uitstekend.

We verbleven in dit hotel om uitstapjes te maken in het Lake District hoewel dit hotel er buiten ligt, maar de hotelprijzen zijn hier een stuk vriendelijker dan in het hart van het Lake District, het was dan ook een uitstekende uitvalsbasis.

Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen

Als men van rust houd en lekker eten dan is dit de "place to be"

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampsfell House in Grange-over-Sands, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampsfell House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.