Camping Lakeland Leisure Park

Camping Lakeland Leisure Park

6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lakeland Leisure Park voor je op een rij gezet:

12 reviews over Camping Lakeland Leisure Park in het Nederlands

Afwisselend

Manon,
24-8-2018

Tijdens onze Pharos rondreis hebben we op de (niet-reizen)dagen het kasteel van Harry Potter bezocht, Edinburgh gezien, gewandeld in de heuvels en tussen de bomen in het Lakedistrict, met een oude stoomtrein gereden en een circus bezocht. Tijdens deze afwisselende reis hebben we nauwelijks Nederlanders gezien, ook niet op de parken (terwijl we wisten dat er meerdere gezinnen gelijk met ons daar waren). Alle parken zijn ruim opgezet met prima stacaravans. Naar onze maatstaven wat kale parken met een overschot aan Engelsen. We hebben ons verbaasd over de speelhallen en hoeveel kinderen daar erg veel geld uitgaven aan apparaten.

De caravans zijn netjes, we hebben verschillende soorten mogen gebruiken (standaard, luxe en prestige). Allemaal prima bedden en dekbedden, de keukens waren netjes en compleet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Perfect voor een korte stop

Sylvie,
6-7-2018

Wij hadden hele lage verwachtingen na het lezen van de opmerkingen maar het is hier een mooi en enorm proper park, vriendelijke mensen en niet luidruchtig. Heel vriendelijk onthaal. Veilige omgeving voor de kindjes. De kamertjes zijn krap maar dat weet je als je naar hier komt. Bezienswaardigheden: beatrix potter en een wandeling tot aan het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

fenismits,
12-8-2017

Lake district is geweldig, maar dit park is vreselijk. Caravans boven op elkaar, waardeloos (klein en ondiep) zwembad, caravan was niet schoon en de apparatuur (broodrooster en koelkast) hoognodig aan vervanging toe. Volgende keer zoeken we een kleinschaliger acomodatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed te doen

T'Hooft
29-5-2016

Mooie caravan vriendelijke mensen alles aanwezig ,winkel,restaurant,snakbar.

Als je niet wil hoef je ook niet in de gokhal te zijn.

En wij vonden ook niet dan de caravans dicht op elkaar stonden .

We hebben er een paar leuke dagen gehad .

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie omgeving, grote camping

Hugo Berends
9-4-2014

Mooie stacaravans worden afgewisseld met wat oudere modellen. De camping is erg groot en heeft enorm veel voorzieningen. Met name de omgeving is de moeite waard, Lake District in de buurt, mooie kusten en leuke plaatsen in de omgeving. Nagenoeg alleen Engelse bezoekers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prima camping voor leuke uitstapjes.

wendydeklerk
21-8-2012

Typisch Engelse camping van de Haven groep.

Wij kregen een prima caravan toegewezen met een luxe bankstel erin. Tv met dvd speler, open haard, zeer complete keuken (oven, magnetron, broodrooster, waterkoker, gasfornuis, koelkast met vriesvak) en twee wc's. En dat met 3 personen.

Op de camping is een goed gesorteerde supermarkt met verse broodjes. Het restaurant is alleen bereikbaar door eerst de gokhal te passeren. Het zwembad is erg klein en erg veel chloor. De kwaliteit van het eten in het restaurant is goed en gratis wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

dit niet meer

clemens.valentijn
5-8-2012

Camping Lakeland Flookburgh is een soort centerparcs, maar dan met rijen stacaravans. Wij hadden een zgn 'superior'caravan, maar niets bleek minder waar. Zelfs eenvoudige zaken als een afwasborstel of een mogelijkheid om koffie te zetten, waren afwezig. Als je bij de receptie dan vroeg om zit soort artikelen, konden ze alleen melden dat dit er niet bij hoorde en je zelf mocht zorgen hiervoor. Geen privacy, iedere buurrman kon zo naar binnen kijken.De slaapkamers waren klein, sommige bedden stonden recht onder een soort laag kastje! Het zwembad was klein, overvol en je mocht niets en de gokhal was oorverdovend. De cappuccino was in het restaurant ok en de winkel was ook prima. Toch komen wij in dit soort parken niet meer terug. De tweede week in een lieflijke cottage in Yorkshire was een verademing

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

nooit meer

luuc
27-8-2011

rondreis door Engeland geboekt via reisorganisatie, donald genaamd, een advies: nooit doen!! het is onbegrijpelijk dat een z.g.n gespecialiseerd buro dit soort parken opneemt in hun assortiment, dit park was overvol, de stacaravans stonden in rijen op elkaar gepropt en waren van bedenkelijk niveau, om je sleutel te halen sta je als koeien in een rij van honderden schreeuwende engelsen,na onze teleurstelling kenbaar te hebben gemaakt bij reisorganisatie, werdt het afgedaan als kwestie van smaak. Onze tip, Engeland, Wales,Schotland en Ierland zijn prachtig, maar neem geen vakantieparken via deze reisorganisatie.( deal met de Haven,s parken)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

ook hier kan je volop genieten

jodi
25-8-2010

voor als je naar schotland wil moet je hier echt de tijd nemen

Gereisd met partner in januari 2008

Massaal en kaal! Prachtige omgeving!

Rene
29-6-2010

Lakeland is een massaal stacaravanpark zonder enige sfeer. Honderden stacaravans op een rijtje zonder een heg o.i.d. ertussen. Acceptabel voor low-budget overnachtingen in het prachtige Lake district. Stacaravans op zich zijn goed, maar ze staan bovenop elkaar en... er zijn veel Engelsen en niet van de beste soort. Vaak rumoerig! Volgende keer toch liever iets meer uitgeven voor een goedkoop hotelletje ofzo; dit is niks!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lakeland Leisure Park in Flookburgh , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lakeland Leisure Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.