4,8

2 reviews over Hotel Pine Lake Resort in het Nederlands

Shit service

Ron,
15-7-2018

Mooie, nette kamers, mooi opgezet park.

Verschrikkelijke service, slechte communicatie. We wilde vroeg vertrekken, maar ontbijt was pas na 10u. niet bereid mee te denken naar een oplossing of compensatie. Erg star

Gereisd met partner in mei 2018

Super meegevallen

Marieken
6-8-2012

Ik had niet verwacht dat dit veel soeps zou zijn, maar wilde het wel eens uittesten en blij dat we dat deden. Alles prima in orde, goede receptie, goed geholpen, leuk zwembad (beperkte uren voor kinderen), veel activiteiten en animatie, huisjes prachtig aan het water gelegen, eendjes komen in het water naar je woning gezwommen, mooi terras met tuinmeubelen met uitzicht op het water, maar vooral binnenkant huisjes was prachtig. Twee slaapkamers met elk een eigen badkamer met een etuitje vol badspulletjes, verwarmde handdoekrekken, koffie en thee aanwezig met allerlei productjes, keukenrol, afwasmiddel, wasmachine en wasmiddel, haardroger, je kan het zo gek niet bedenken of het was er gewoon...wij vonden dit echt super en gaan zeker voor langer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pine Lake Resort in Carnforth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pine Lake Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.