Carnforth

Reviews over Carnforth

Leuk park

J.,
    29-7-2013

South Lakeside Leisure is een leuk park met mooie lodges. Er is een zwembad, tegen betaling en een goed restaurant. We hebben hier verschillende keren lekker gegeten. We hadden een lodge, 22 Lakeside (Kestrel), die compleet was ingericht met een breedbeeld tv, magnetron, fornuis met oven enz. Ligging is niet helemaal perfect tussen de M6, de A6 en een spoorlijn. Wel perfect voor het Lake-district en de Yorkshiredales.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super meegevallen

Marieken,
    6-8-2012

Ik had niet verwacht dat dit veel soeps zou zijn, maar wilde het wel eens uittesten en blij dat we dat deden. Alles prima in orde, goede receptie, goed geholpen, leuk zwembad (beperkte uren voor kinderen), veel activiteiten en animatie, huisjes prachtig aan het water gelegen, eendjes komen in het water naar je woning gezwommen, mooi terras met tuinmeubelen met uitzicht op het water, maar vooral binnenkant huisjes was prachtig. Twee slaapkamers met elk een eigen badkamer met een etuitje vol badspulletjes, verwarmde handdoekrekken, koffie en thee aanwezig met allerlei productjes, keukenrol, afwasmiddel, wasmachine en wasmiddel, haardroger, je kan het zo gek niet bedenken of het was er gewoon...wij vonden dit echt super en gaan zeker voor langer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Carnforth scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews