Kleine hotelsWeer vandaag12°4°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rosehill House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rosehill House in het Nederlands

Mooi pand maar nooit weer.

M Struik
27-7-2012

Veel mooie plafonds maar wel verouderd. Ook gehorig. Er wordenook feesten gehouden om meer te verdienen. Jammer dat hotel dan verder niet dicht is. Veel overlast voor andere gasten!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooi om te zien, maar oude spullen binnen !

m.barends
26-7-2012

Mooi hotel om te zien, meubels wel erg oud en aan vervanging toe !

Hou rekening dat hier bruiloften worden gevierd en tot laat wordt gefeest zodat je pas na middernacht naar bed kan !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosehill House in Burnley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosehill House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.