Reviews over Broughton in Furness

Prachtige locatie voor rustzoekers

r_rewijk,
    8-7-2012

erg leuke vakantiewoning voor twee personen. het gaat hier om een een gerestaureerde boerderij met daarbij een vijftal mooi opgeknapte vakantiewoningen. wij zaten in 'The Buttery' en waren de derde huurders en alles was dus nog als nieuw. let op! het is allemaal vrij klein en douchen in bad kan niet staand. inrichting was meer dan voldoende voor ons. het is niet heel erg luxe maar zeer zeker de moeite waard om als uitvalsbasis te dienen voor prachtige wandelingen. wat ik van de andere vakantiewoningen heb gezien zag er goed uit. eigenaren wonen boven de slaapkamer maar op wat krakende vloerplanken na heeft dit geen overlast opgeleverd. uitzicht vanaf 'terrasje' is schitterend. onze hond heeft zich in het Lake District ook prima vermaakt.