Pension Virginia Cottage

Pension
Pension Virginia Cottage

We hebben een aantal aanbieders voor Virginia Cottage voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Virginia Cottage in het Nederlands

Slechte prijs/kwaliteitsverhouding.

J & W
28-9-2010

Oud, typisch Engels hotel. Wij hadden kamer 3. Was klein. Wel schoon. Bed slecht en smal. De ijzeren veren in het matras waren stuk voor stuk voelbaar. In drie dagen geen nieuwe handdoeken ontvangen. Engels ontbijt was goed. Continentaal ontbijt pover. Ligging is prima. Op 200 meter van centrum. Gratis parkeren. Ontvangst met glaasje jus. Erg vriendelijke gastvrouw. Zou volgende keer iets anders zoeken, want 61 pond voor deze kamer is veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Virginia Cottage in Bowness On Windermere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Virginia Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Virginia Cottage scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.