Hotel Mercure Bolton Last Drop Village & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Bolton Last Drop Village & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Bolton Last Drop Village & Spa in het Nederlands

Het was het allemaal nét niet

Hans
23-3-2012

Hier zakelijk 3 dagen verbleven. Ligging een behoorlijk eind buiten Bolton, in een rustige omgeving. Ontbijt was OK, Diner zelfs erg goed. Complex van meerdere historische gebouwen en wat nieuwere accomodaties. Hieronder ook een aantal kleine winkeltjes. Kamer was prima. Onderhoud van gebouw liet te wensen over. Je kreeg hier het gevoel dat het allemaal nét wat beter zou kunnen.

Gereisd Zakelijk in Mon Mar 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Bolton Last Drop Village & Spa in Bolton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Bolton Last Drop Village & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.