Hotel Holiday Inn Bolton Center

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Bolton Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Bolton Center in het Nederlands

Goed hotel met zwembad en sauna

freix
2-12-2013

Ruime kamers met restaurant. Verder ook een zwembad, sauna en een fitnessruimte welke gratis toegankelijk is voor gasten. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het diner was slecht: de kipfilet leek (ongekruid) gegaard in de magnetron en was even op de grill geweest voor de bruine strepen. Erop gelegd een lapje bacon met gesmolten kaas. Het viel eraf met snijden..... De soep was lekker, een toetje durfden we niet meer aan. In de lounge zijn overdag ook gerechten te krijgen. De hamburger was lekker en diverse sandwiches ook. Het personeel is erg klantvriendelijk. Je loopt vanuit het hotel makkelijk naar winkels en restaurants. Het (trein)station ligt op 20 min. lopen. We komen zeker nog eens terug als we op familiebezoek gaan. We hadden een rustige kamer met uitzicht over een plat dak. Voor ons geen probleem. We hadden om een rustige kamer met bad gevraagd.

Gereisd Met partner in Sat Oct 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Bolton Center in Bolton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Bolton Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.