Hotel The Carlee

1 review over Hotel The Carlee in het Nederlands

2007

klein hotelletje, goed bereikbaar met de auto, eigen parkeerplaats. schoon, goed en goedkoop! kamer met eigen badkamer en engels ontbijt, zoveel je wilt. ongeveer 1km gelegen van de promenade waar het allemaal gebeurd, prima te lopen dus (met de taxi +/- 4.00 GBP. blackpool is wel een beetje vergane glorie, m.u.v. de ballroom = prachtig. aanrader: theater 'funny girls', lachen!

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Carlee in Blackpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Carlee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.