Hotel Premier Inn Blackpool Central ***

Hotel Premier Inn Blackpool Central ***

Hotel Premier Inn Blackpool Central

1 review over Hotel Premier Inn Blackpool Central in het Nederlands

Wij wilden een dagje naar Pleasure Beach tijdens onze rondreis door Groot Brittannië en daarvoor is deze Premier Inn ideaal. Je parkeert bij het hotel en loopt in 10 minuten naar de ingang van het pretpark.

Met de auto is het hotel makkelijk te bereiken.

Premier Inns zijn qua familiekamers altijd vrijwel hetzelfde. Hier dus ook. Redelijk goede bedden en schoon. Ontbijt in de ochtend ook prima. Nadeel was hier wel dat we wat last hadden van geluidsoverlast. Blackpool trekt kennelijk toch nogal wat luidruchtige personen en natuurlijk kinderen. En daar kun je met de houten wanden en vloeren in de Premier Inns dan wel eens wat last van hebben.

Het personeel was overigens (net als bij alle Premier Inns) bijzonder vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Blackpool Central in Blackpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Blackpool Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Blackpool Central scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.