Pension Fortuna House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag16°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Fortuna House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Fortuna House in het Nederlands

Met oudere kinderen

Schitterend

Patrick,Arlette en James
25-8-2009

Heb nog nooit zo'n toffe hoteluitbaters als Brain en Wendy ontmoet. Niets is hen teveel om je verblijf in het pension perfect te doen verlopen.Ontbijt was super,alles heel netjes, alleen de kamer was niet al te groot. Maar Blackpool beleef je buiten en niet in je kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Fortuna House in Blackpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Fortuna House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.