Hotel Alandene

We hebben een aantal aanbieders voor Alandene voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alandene in het Nederlands

Onverwacht goed in Blackpool!

Anita
16-8-2010

Omdat we hadden gehoord dat dit erger was dan de Spaanse costa's, gingen we als een soort van "ramptoeristen" uit nieuwsgierigheid naar Blackpool. Nou, dat hebben we geweten.... Ik denk dat er niet veel ranziger plekken ter wereld zijn dan deze Engelse badplaats.... En als je dan ineens een heel net hotel treft, is dat gewoon verbazingwekkend! De kamers zijn schoon en prettig, met een mooie mix van kitsch en design. Het ontbijt is prima en het personeel aardig en attent. Het hotel ligt net ver genoeg van het centrum van Blackpool om 's nachts rustig te kunnen slapen. Mocht je dus nog eens, al dan niet uit vrije wil, in Blackpool belanden, dan is dit een prima adres voor weinig geld!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alandene in Blackpool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alandene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alandene scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.