Hotel Battlesteads Hotel

Hotel Battlesteads Hotel

8.3Fantastisch

Engeland, North East, Wark

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Battlesteads Hotel voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Battlesteads Hotel

• 9P. de Haan12-08-2017

Ecohotel met heel veel aandacht voor duurzaamheid

Voortreffelijk eten, authentiek-Engelse sfeer, ecohotel met veel aandacht voor duurzaamheid, zowel qua eten als qua tuin: heb zelden bij ene hotel zo'n mooie tuin gezien waarbij alles in het werk wordt gesteld om vogels te trekken. De kamer is aan de krappe kant maar heeft alles wat nodig is en de lounge is de moeite van het verblijven waard. Er is een pc voor de gasten beschikbaar maar het wifibereik voor de rest van het hotel is voor verbetering vatbaar. Al met al vind ik dit hotel, heel dicht bij het wandelgebied langs de Hadrianus Wall, ook qua prijs-kwaliteit een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8wessels23-07-2017

Een echte aanrader!

Een typisch Engels hotel. Ontzettend vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer met zeer comfortabele bedden. Bij aankomst fruitmand op kamer aanwezig, koekjes voor bij thee/koffie. Ook het restaurant is geweldig, heerlijke gerechten en zeer schappelijke prijzen. Ontbijt goed maar niet veel keuze (slechts toast).

Gereisd met partner in juni 2017

• 8bbc10-07-2012

Vriendelijk

Vriendelijk personeel; men doet zijn best om je thuis te laten voelen. Kamer was prima, grote badkamer, bed sliep goed, alles schoon. Ontbijt uitstekend. Ook 2 keer gedineerd, we kregen beide keren echt zalige amuse hapjes vooraf en het eten was lekker voor een redelijke prijs. Toch gebeurde ons iets vreemds. De 2e nacht bleken we geen schone handdoeken te hebben gekregen (er hing ook niets meer in de badkamer) en toen we er over klaagden kregen we met ons tweetjes 1 handdoek aangereikt! Dat deed wel enigszins afbreuk aan het verder zo goede plaatje. In het plaatsje zelf is niet veel te beleven en er is ook helemaal geen bereik voor de mobiele telefoon. Wel draadloos internet mogelijk.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Els Braat12-06-2011

Bijzonder aangenaam hotel

Mooi pand, mooie ommuurde tuin in een gat waar verder niks te beleven valt. Goed ontbijt. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Mooie kamer op begane grond met goed bed en badkamer die helemaal was aangepast voor gehandicapten met linoleum op de vloer. Die badkamer gaf een beetje het gevoel in een instelling te logeren. Als je douchte was gelijk heel de badkamer nat. Locaal geproduceerd eten. Onlangs heeft het hotel een prijs gewonnen vanwege duurzaamheid of milieuvriendelijkheid o.i.d.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Frank en Mascha23-09-2009

Gastvrijheid, prima eten in een prachtige omgeving

Prachtige omgeving met mooie steden (b.v Durham en Hexam). mooi autentique hotel volledig biologische keuken. De eigenaren zijn mensen die weten hoe ze gasten moeten verwennen. Als je vanuit Newcastle naar Edinburgh rijdt is dit een prima tussenstop om een paar dagen door te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Bakels10-06-2008

Inderdaad een leuk adres. Goed verzorgd en goed van eten. Goede uitval basis voor uitstapjes.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Bakels09-06-2008

Leuk adresje, mooie ligging. Vriendelijk personeel en eten, goede service. Kamer en badkamer in orde.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8bj vink26-06-2007

Eenvoudig maar uitstekend hotelletje, leuke mensen die graag wat voor je willen doen. Goede badkamer, net gerenoveerd. Eenvoudige slaapkamer met prima bedden. Uitstekend continental breakfast! Ligt in klein dorp, niets te doen, heerlijk stil. Loopt wel weg voor hotel langs maar met weinig verkeer. Waren nu binnen en buiten bezig met renovatie.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Egni07-07-2005

Gezellig, niet al te groot hotel in Wark (klein plaatsje) met heerlijk eten, ook vegetarisch. Zeer vriendelijke, behulpzame en gemoedelijke mensen.

Gereisd in juli 2005

Hotel Battlesteads Hotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV