Kleine hotelsWeer vandaag18°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Battlesteads Hotel voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Battlesteads Hotel in het Nederlands

Ecohotel met heel veel aandacht voor duurzaamheid

P. de Haan
12-8-2017

Voortreffelijk eten, authentiek-Engelse sfeer, ecohotel met veel aandacht voor duurzaamheid, zowel qua eten als qua tuin: heb zelden bij ene hotel zo'n mooie tuin gezien waarbij alles in het werk wordt gesteld om vogels te trekken. De kamer is aan de krappe kant maar heeft alles wat nodig is en de lounge is de moeite van het verblijven waard. Er is een pc voor de gasten beschikbaar maar het wifibereik voor de rest van het hotel is voor verbetering vatbaar. Al met al vind ik dit hotel, heel dicht bij het wandelgebied langs de Hadrianus Wall, ook qua prijs-kwaliteit een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2017

Een echte aanrader!

wessels
23-7-2017

Een typisch Engels hotel. Ontzettend vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer met zeer comfortabele bedden. Bij aankomst fruitmand op kamer aanwezig, koekjes voor bij thee/koffie. Ook het restaurant is geweldig, heerlijke gerechten en zeer schappelijke prijzen. Ontbijt goed maar niet veel keuze (slechts toast).

Vriendelijk

bbc
10-7-2012

Vriendelijk personeel; men doet zijn best om je thuis te laten voelen. Kamer was prima, grote badkamer, bed sliep goed, alles schoon. Ontbijt uitstekend. Ook 2 keer gedineerd, we kregen beide keren echt zalige amuse hapjes vooraf en het eten was lekker voor een redelijke prijs. Toch gebeurde ons iets vreemds. De 2e nacht bleken we geen schone handdoeken te hebben gekregen (er hing ook niets meer in de badkamer) en toen we er over klaagden kregen we met ons tweetjes 1 handdoek aangereikt! Dat deed wel enigszins afbreuk aan het verder zo goede plaatje. In het plaatsje zelf is niet veel te beleven en er is ook helemaal geen bereik voor de mobiele telefoon. Wel draadloos internet mogelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder aangenaam hotel

Els Braat
12-6-2011

Mooi pand, mooie ommuurde tuin in een gat waar verder niks te beleven valt. Goed ontbijt. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Mooie kamer op begane grond met goed bed en badkamer die helemaal was aangepast voor gehandicapten met linoleum op de vloer. Die badkamer gaf een beetje het gevoel in een instelling te logeren. Als je douchte was gelijk heel de badkamer nat. Locaal geproduceerd eten. Onlangs heeft het hotel een prijs gewonnen vanwege duurzaamheid of milieuvriendelijkheid o.i.d.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrijheid, prima eten in een prachtige omgeving

Frank en Mascha
23-9-2009

Prachtige omgeving met mooie steden (b.v Durham en Hexam). mooi autentique hotel volledig biologische keuken. De eigenaren zijn mensen die weten hoe ze gasten moeten verwennen. Als je vanuit Newcastle naar Edinburgh rijdt is dit een prima tussenstop om een paar dagen door te brengen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Inderdaad een leuk adres

Bakels
10-6-2008

Inderdaad een leuk adres. Goed verzorgd en goed van eten. Goede uitval basis voor uitstapjes.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk adresje, mooie ligging

Bakels
9-6-2008

Leuk adresje, mooie ligging. Vriendelijk personeel en eten, goede service. Kamer en badkamer in orde.

Gereisd Met partner in Mon Jun 09 2008 14:09:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Eenvoudig maar uitstekend hotelletje, leuke mensen die wat

bj vink
26-6-2007

Eenvoudig maar uitstekend hotelletje, leuke mensen die graag wat voor je willen doen. Goede badkamer, net gerenoveerd. Eenvoudige slaapkamer met prima bedden. Uitstekend continental breakfast! Ligt in klein dorp, niets te doen, heerlijk stil. Loopt wel weg voor hotel langs maar met weinig verkeer. Waren nu binnen en buiten bezig met renovatie.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Gezellig, niet al te groot hotel in Wark (klein plaatsje)

Egni
7-7-2005

Gezellig, niet al te groot hotel in Wark (klein plaatsje) met heerlijk eten, ook vegetarisch. Zeer vriendelijke, behulpzame en gemoedelijke mensen.

Gereisd Anders in juli 2005

Buro Scanbrit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Battlesteads Hotel in Wark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Battlesteads Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.