Sorteren

Reviews over Wark

Ecohotel met heel veel aandacht voor duurzaamheid

P. de Haan
    12-8-2017

Voortreffelijk eten, authentiek-Engelse sfeer, ecohotel met veel aandacht voor duurzaamheid, zowel qua eten als qua tuin: heb zelden bij ene hotel zo'n mooie tuin gezien waarbij alles in het werk wordt gesteld om vogels te trekken.

De kamer is aan de krappe kant maar heeft alles wat nodig is en de lounge is de moeite van het verblijven waard. Er is een pc voor de gasten beschikbaar maar het wifibereik voor de rest van het hotel is voor verbetering vatbaar. Al met al vind ik dit hotel, heel dicht bij het wandelgebied langs de Hadrianus Wall, ook qua prijs-kwaliteit een echte aanrader!

Een echte aanrader!

wessels
    23-7-2017

Een typisch Engels hotel. Ontzettend vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer met zeer comfortabele bedden. Bij aankomst fruitmand op kamer aanwezig, koekjes voor bij thee/koffie. Ook het restaurant is geweldig, heerlijke gerechten en zeer schappelijke prijzen. Ontbijt goed maar niet veel keuze (slechts toast).

Vriendelijk

bbc
    10-7-2012

Vriendelijk personeel; men doet zijn best om je thuis te laten voelen. Kamer was prima, grote badkamer, bed sliep goed, alles schoon. Ontbijt uitstekend. Ook 2 keer gedineerd, we kregen beide keren echt zalige amuse hapjes vooraf en het eten was lekker voor een redelijke prijs. Toch gebeurde ons iets vreemds. De 2e nacht bleken we geen schone handdoeken te hebben gekregen (er hing ook niets meer in de badkamer) en toen we er over klaagden kregen we met ons tweetjes 1 handdoek aangereikt! Dat deed wel enigszins afbreuk aan het verder zo goede plaatje. In het plaatsje zelf is niet veel te beleven en er is ook helemaal geen bereik voor de mobiele telefoon. Wel draadloos internet mogelijk.

Bijzonder aangenaam hotel

Els Braat
    12-6-2011

Mooi pand, mooie ommuurde tuin in een gat waar verder niks te beleven valt. Goed ontbijt. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Mooie kamer op begane grond met goed bed en badkamer die helemaal was aangepast voor gehandicapten met linoleum op de vloer. Die badkamer gaf een beetje het gevoel in een instelling te logeren. Als je douchte was gelijk heel de badkamer nat. Locaal geproduceerd eten. Onlangs heeft het hotel een prijs gewonnen vanwege duurzaamheid of milieuvriendelijkheid o.i.d.

Gastvrijheid, prima eten in een prachtige omgeving

Frank en Mascha
    23-9-2009

Prachtige omgeving met mooie steden (b.v Durham en Hexam). mooi autentique hotel volledig biologische keuken. De eigenaren zijn mensen die weten hoe ze gasten moeten verwennen. Als je vanuit Newcastle naar Edinburgh rijdt is dit een prima tussenstop om een paar dagen door te brengen.

Wark scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews