Hotel Travelodge Newcastle Central

Hotel Travelodge Newcastle Central

6Voldoende

Engeland, North East, Newcastle Upon Tyne

Op vakantie geweest naar Travelodge Newcastle Central?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Newcastle Central voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Travelodge Newcastle Central

• 6Menno18-01-2016

Prima hotel voor een korte nacht

Het hotel is gelegen op zo'n 15 minuutjes lopen van het voetbalstadion, uitgaansgebied en centraal station en geliefd bij groepen die de stad aandoen voor een weekendje. Voor een korte nacht is dit hotel dan ook prima.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 6Marietje24-07-2011

redelijk hotel

Wij waren met een minicruise naar new castle gegaan met een extra overnachting in New Castle zelf en dat was dus dit hotel. Wij vonden het prima omdat het toch alleen om een slaapplaats ging, we hadden een 4 persoonskamer en er stond een 2 persoonsbed en een bedbank (voor de kids) maar dit was prima te doen. Het is er gewoon simpel, het ontbijt was echt niet veel!!idd brood roosteren en een kop thee erbij (maar als je er van houd hadden ze ook gebakken spek en ei...en vette worstjes )Verder konden wij voor 10 pond al s'morgens vroeg onze kamer op ipv pas na drieen, dus dat was wel heel fijn, de dag daarna konden we ook gewoon de hele dag onze bagage daar indepot (zonder extra kosten) en konden we dus heerlijk New Castle in zonder gesjouw..New castle zelf is echt heel leuk, veel leuke winkeltjes, leuke eetgelegenheden en ook een heel leuk museum (gratis) en het kasteeltje is ook zeker een bezoekje waard. Wij waren er met onze kids die hebben ook echt genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 7Agnes Bruines18-08-2010

voor de prijs een redelijk hotel

Hotel travelodge new castle central is voor de prijs een redelijk hotel. Na de reactie's op zoover waren wij toch wel enigzins bevooroordeeld, maar het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt was zeer engels. Maar lands wijs lands eer en wij waren tevreden over het ontbijt. Het hotel is wel erg verouderd maar voor die prijs neem je dat voor lief anders moet je een duurder hotel boeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 5Paperipa12-12-2009

Ga ik nooit meer heen

's Morgens hadden we onze voucher al afgegeven. Toen we 's middags terugkwamen om in te checken was onze gereserveerde kamer was niet beschikbaar. Kregen kamer op naam van iemand anders. Gasten vóór ons hadden hetzelfde probleem. Wilden met z'n vieren bij elkaar, maar dat ging dus niet. We moesten om een handdoekenpakket voor de 2e gast gaan vragen. Er was geen shampoo. Kon je kopen in een automaat. Ontbijt 's morgens was gewoonweg slecht. Niet genoeg kopjes, glazen, brood was op. Waardeloos! Je moest overal op wachten. Als er dan weer een paar schone glazen of kopjes kwamen, was er meteen een 'run' op. Op een gegeven moment gingen we maar (oudbakken) brood roosteren, hadden we in ieder geval iets in onze magen.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Travelodge Newcastle Central info