Hotel Quality Hotel Newcastle

Kenmerken
Restaurant

11 reviews over Hotel Quality Hotel Newcastle in het Nederlands

2008

ingang van hotel bijna niet te vinden je moet door de of

petra wiegant van rijswijk
26-2-2008

ingang van hotel bijna niet te vinden je moet door de parkeergarage lopen of veel verder inde winkelstraat een heleboel trappen en gangen door voor je er bent. Kamers zijn ronduit erbarmelijk goor alles plakt aan elkaar vande viezigheid. ontbijt zaal ook ronduit smerig stoelen met wankele poten mijn man zakte er ook door. kok kwakte de bacon uit een vieze theedoek op de warmhoudplaat. beslist geen aanrader Ga hier ook nooit meer heen

Gereisd met partner in september 2007

De ligging van dit hotel is geweldig, alles zit dicht in de buurt. Verder vond ik dit hotel niet heel goed. Ik kwam mijn kamer binnen en de kamer stonk enorm naar rook. Erg jammer was dan ook dat het ons een halve dag kostte om het eruit te krijgen.

Verder alsnog een aanrader.

Gereisd met partner in december 2005
2007

Perfecte ligging, lekker centraal

Charlie
19-12-2007

Perfecte ligging, lekker centraal. Enige minpunt was de geluidsoverlast 's nachts. Je zit midden in het uitgaansleven en veel party gangers lijken ook in dit hotel te overnachten. Mijns inziens was hiet totaal geen controle over. Kamer was wel netjes en ontbijt voldoende

Gereisd met vrienden in december 2007

Di 6 nov-Vr 9 nov

Saskia en Joke
20-11-2007

Di 6 nov-Vr 9 nov. Een tip voor reizigers naar NewCastle. Als het kan neem de King of Scandinavia. Groter, sneller en luxer! Newcastle is in een dag ook te verkennen, maar als de boot vertraging heeft dan hou je geen dag meer over, wij waren blij met een overnachting in de stad, geeft je net iets meer tijd. Het was even zoeken naar het Quality Hotel. Personeel was erg vriendelijk, kamer was heel netjes! Vraag bij de res. om een roker of niet rokers kamer! Ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Omdat het midden in de stad ligt is er kans op geluidsoverlast. Angel of the North is zeker een bezoek waard. Roze bus nr 21 en 22 brengt je er naar toe, bushalte bij Barclays.

Met bus 100 en 77 kom je bij MetroCenter, het grootste overdekt winkelcentra van Europa. Ivm de ponden is alles wel duurder dan in NL. Bezoek het kasteel, bovenop heb je prachtig uitzicht! Ondanks dat we heen en terug zwaar weer hadden (bf 9-12) een leuke reis om er even tussenuit te zijn! ps Millie's tea and cookies are yum

Gereisd familie in november 2005

Wij waren er gelukkig maar voor 1 nacht tijdens cruise

Rob Weekenstroo
14-11-2007

Wij waren er gelukkig maar voor 1 nacht tijdens cruise.

Oud vervallen hotel met smerig sanitair en gammele deuren en liften, erg smalle gangen, lijkt mij een gevaarlijk situatie tijdens calamiteiten, enigste pluspunt is ligging midden in het centrum, je bent overal vlakbij. ontbijt was typisch Engels, veel en vet, maar dat is overal hetzelfde in Engeland.Niet slecht maar zeker ook niet goed!!

Gereisd familie in oktober 2007

Wij zijn vandaag terug van een 4 dgse cruise naar Newcastle. We hebben 1 nacht in dit hotel geslapen. De ligging is perfect, zowel het winkelgebied als het centraal station is binnen enkele minuten lopen te bereiken. De kamer was prima qua formaat en facilliteiten. Wat mij echter ontzettend tegenviel was de hygiene. Ik vond het geen schoon hotel. De deuren zijn erg smerig, en de badkamer was ronduit goor. In het bad zat een oude zeeplaag met haren die zeker niet van ons waren. Ook zat het douchegordijn vol met zwarte haren, echt goor. Wij zijn rokers en we kregen een niet roken kamer. Toen ik de receptie belde gaven ze aan dat ze geen rokenkamers meer beschikbaar hadden. Ik had het gevoel dat het meer onwil was aangezien het helemaal niet druk was in het hotel.

Het ontbijt vond ik matig.

Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2007

Weten niet of er ondertussen wéér een nieuwe eigenaar is, maar we zijn tevreden over dit hotel. Natuurlijk het is niet een tophotel, maar we vonden het allebei een heel redelijk hotel.

Eten was goed, kamers waren fris en schoon.

Natuurlijk is de ligging een punt maar je weet waar je naar toe gaat midden in het centrum van een redelijk grote stad.

De medewerkers waren uiterst vriendelijk en ook behulpzaam.

Daarom vinden we qua prijs/kwaliteit verhouding dit een goed hotel.

Gereisd met partner in september 2007

Het hotel heeft sinds kort een nieuwe eigenaar en is er niet op vooruit gegaan. Het hotel is smerig, de deuren plakken van het vuil en het restaurant is minstens een jaar niet gestofzuigd. Men houdt speciaal kamers aan voor rokers die hier speciaal om vragen. Wij kregen als niet-rokers ongevraagd zo'n kamer. Een niet-roken kamer was volgens de receptie niet beschikbaar, terwijl er weinig andere gasten waren. Het personeel is erg ongeïnteresseerd. Bij het ontbijtbuffet dringt het personeel (heel on-Engels)voor, gasten moeten wachten. Het enige pluspunt is de ligging, dicht bij het station.

Gereisd met partner in september 2007

heerlijk dichtbij het station en de hoek om en je zit ook

Ria Spring in 't Veld
24-8-2007

heerlijk dichtbij het station en de hoek om en je zit ook direct in het centrum. vriendelijk en behulpzaam personeel. heerlijk geslapen en een lekker ontbijt waar voor iedereen wat van zijn of haar gading bij zat.

Gereisd familie in augustus 2007

Het hotel ligt ideaal in het centrum van Newcastle. Het Eldon Square shoppingcentre is aan de overkant van de straat. Het personeel van het hotel is vriendelijk en het ontbijt is lekker (o.a. Engels ontbijt, croissants, muffins, yoghurt, cornflakes, vruchtensap en vers fruit).

De kamers zijn ruim en voorzien van kasten, een bureau, tv en faciliteiten om koffie/thee te maken. De douche is erg lekker!

Groot nadeel van dit hotel: de geluidsoverlast! Omdat het hotel aan een drukke straat ligt richting uitgaanscentrum is er tot zeker 3 uur 's nachts herrie buiten (veel geschreeuw!). Onze kamer was naast de lift die ook enorm veel herrie maakt. Om deze reden is de nachtrust ver te zoeken.

Om deze redenen zou ik het Quality Hotel niet geheel aanraden..jammer van de fijne kamer, aardige mensen en het lekkere ontbijt. Maar slapen blijft toch het belangrijkste van het verblijven in een hotel.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Hotel Newcastle in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Hotel Newcastle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.